vintage and romantic time...

Bine ai venit in lumea mea, o lume plina de nostalgia vremurilor trecute,de zeci si sute de obiecte descoperite si salvate, o lume in care cu un zambet in coltul gurii, afirm frecvent ca"gunoiul unora, este comoara altora"...a ta si a mea... te asteptam in vizita, iar acum ca ai sosit, aseaza-te comod si descopera minunatiile pe care le-am gasit in zestrea bunicilor noastre...cautari febrile in targurile de vechituri din Verona si Barcelona, iar in prezent undeva in nordul Germaniei unde m-am oprit sa imi pun in ordine gandurile, valizele si viata...

joi, 11 aprilie 2013

Galerie de Obiecte Cusute

o galerie completa de fotografii, detalii despre produse si preturi, puteti gasi aici
  https://picasaweb.google.com/117261078888234457686/CUSUTE#

daca intampini dificultati, anunta/ma la mariposas1001@yahoo.com

produse noi sunt descoperite in permanenta, asa ca daca esti curioasa/curios te astept sa ma vizitezi frecvent. pe curand






MR and MRS cat indragostiti

1001 inimioare
initiale stilizate_
la comanda, se poate realiza orice initiala,in combinatiile de culori dorite, incadrata in rama de gherghef de lemn, sau plastic colorat. de asemenea, se pot folosi rame clasice pentru incadrarea modelului cusut. va astept cu sugestii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu