vintage and romantic time...

Bine ai venit in lumea mea, o lume plina de nostalgia vremurilor trecute,de zeci si sute de obiecte descoperite si salvate, o lume in care cu un zambet in coltul gurii, afirm frecvent ca"gunoiul unora, este comoara altora"...a ta si a mea... te asteptam in vizita, iar acum ca ai sosit, aseaza-te comod si descopera minunatiile pe care le-am gasit in zestrea bunicilor noastre...cautari febrile in targurile de vechituri din Verona si Barcelona, iar in prezent undeva in nordul Germaniei unde m-am oprit sa imi pun in ordine gandurile, valizele si viata...

joi, 1 martie 2012

Tablouri hand made

YOU ARE A SPECIAL FRIEND...felicitare vintage cu 2 fetite

pe un carton de buna calitate, de culoare roz cu un imprimeu romantic,flori ,inscrisuri, carti postale...am cusut o felicitare vintage si am scos/o in evidenta cu dantela din bumbac crem. de asemenea, am stampilat inimioare rosii, am adaugat un fluture desenat pe un timbru si de asemenea o banda decorativa cu trandafiri in relief.
se poate agata pe perete, sau poate decora o noptiera, masuta, birou,etc. are si suportul care ii permite asezarea pe o mobila, iar pe verso am lipit un mesaj surpriza, parte din felicitarea vintage
dimensiuni Tablou:
22 cm latime, 32 cm inaltime, grosime rama 1 cm

PRET 39 ron
continua seria obiectelor deco pentru casa,pentru care folosesc vederi vintage din colectia mea.
acest obiect este un alt preferat al meu.
cu un exemplar mi/am decorat eu camera, iar pe acesta il expun pentru placerea voastra, cei ce apreciati obiectele cu valoare si unicitate.

este o vedere veche in culori pastel, asa cum se faceau pe vremuri, cu o pereche de indragostiti intr/o postura tare romantica. este o rama aurie pe care am invechit/o putin ca sa se potriveasca stilului vintage.

intr/un colt am adaugat o floare dintr/o dantela de bumbac din rochia veche a bunicii mele...dar si un nasture transparent culoare coniac.
dimensiuni tablou: latime 14 cm, inaltime 19 cm, grosime rama 1 cm
PRET 35 ron

pentru comenzi si informatii ma gasiti la mariposas1001@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu