vintage and romantic time...

Bine ai venit in lumea mea, o lume plina de nostalgia vremurilor trecute,de zeci si sute de obiecte descoperite si salvate, o lume in care cu un zambet in coltul gurii, afirm frecvent ca"gunoiul unora, este comoara altora"...a ta si a mea... te asteptam in vizita, iar acum ca ai sosit, aseaza-te comod si descopera minunatiile pe care le-am gasit in zestrea bunicilor noastre...cautari febrile in targurile de vechituri din Verona si Barcelona, iar in prezent undeva in nordul Germaniei unde m-am oprit sa imi pun in ordine gandurile, valizele si viata...

joi, 1 martie 2012

Tablou fetita delicata

Din seria de tablouri cu aer nostalgic...
sunt foarte incantata de imaginile vechi, imi dau o stare de confort si ma poarta catre momentele copilariei mele.
fac parte din seria de lucrusoare atent lucrate si gandite in cel mai mic detaliu, pe care eu le apreciez in mod deosebit.

intr-o rama simpla cu striatii, din lemn de culoare maron, am incadrat o vedere veche cu o fetita diafana si delicata. tabloul nu are geam si l/am decorat cu o dantela veche din cufarul bunicii mele si de asemenea cu un nasturel din sidef. din loc in loc am presarat glitter auriu care sa completeze marginile vederii de aceeasi culoare.

este o carte postala de prin 1940
PRODUS UNIC, NU POATE FI REFACUT
dimensiuni Tablou:
13 cm latime, 24 cm inaltime, grosime 1 cm
PRET 35 ron

iata si colectia de carti postale vintage cu imagini de fetite delicate si diafane. anii 1940
sunt incantatoare fetitele mele, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu