vintage and romantic time...

Bine ai venit in lumea mea, o lume plina de nostalgia vremurilor trecute,de zeci si sute de obiecte descoperite si salvate, o lume in care cu un zambet in coltul gurii, afirm frecvent ca"gunoiul unora, este comoara altora"...a ta si a mea... te asteptam in vizita, iar acum ca ai sosit, aseaza-te comod si descopera minunatiile pe care le-am gasit in zestrea bunicilor noastre...cautari febrile in targurile de vechituri din Verona si Barcelona, iar in prezent undeva in nordul Germaniei unde m-am oprit sa imi pun in ordine gandurile, valizele si viata...

miercuri, 29 februarie 2012

Tablouri nostalgice

sunt foarte incantata de imaginile vechi, imi dau o stare de confort si ma poarta catre momentele copilariei mele.

fac parte din seria de lucrusoare atent lucrate si gandite in cel mai mic detaliu, pe care eu le apreciez in mod deosebit.

am colectionat diverse obiecte de cand ma stiu.
din timpurile cand traiam pe alte meleaguri, am adunat o multime de vederi si felicitari vechi, iar pe unele dintre ele le folosesc in anumite proiecte, cum ar fi aceste tablouri cu aer nostalgic.

pe o bucata de lemn cu margini rotunjite am aplicat un carton decorativ de buna calitate, imbogatit cu accente de gliter si nisip colorat. pe el am cusut o felicitare vintage si am scos/o in evidenta cu dantela din bumbac roz.se poate agata pe perete in combinatie cu alte tablouri cu tema asemanatoare, sau poate decora o noptiera, masuta, birou,etc

se folosesc modele diverse de carton decorativ si culori pastel de dantela de bumbac.


mai jos,impartasesc cu voi colectia mea de felicitari vintage cu imagini infantile, iar la cerere se pot realiza tablouri cu alte modele din cele prezentate.
dimensiuni Tablou:
15 cm latime, 23 cm inaltime, grosime 1 cm

PRET: 43 ron
OFERTA pentru 2 tablouri cumparate 79 ron

cat de curand urmeaza poze cu fiecare felictare in parte...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu