vintage and romantic time...

Bine ai venit in lumea mea, o lume plina de nostalgia vremurilor trecute,de zeci si sute de obiecte descoperite si salvate, o lume in care cu un zambet in coltul gurii, afirm frecvent ca"gunoiul unora, este comoara altora"...a ta si a mea... te asteptam in vizita, iar acum ca ai sosit, aseaza-te comod si descopera minunatiile pe care le-am gasit in zestrea bunicilor noastre...cautari febrile in targurile de vechituri din Verona si Barcelona, iar in prezent undeva in nordul Germaniei unde m-am oprit sa imi pun in ordine gandurile, valizele si viata...

sâmbătă, 4 februarie 2012

SET de carlige si etichete handmade

un set romantic cu aer vintage.

6 clestisori vopsiti in alb si 6 etichete hand made din carton de culoare maron.

au fost aplicate inimioare si fluturasi delicati, decupati dintr-o carte veche in limba germana. romantic,nu?

pentru un plus de eleganta, am aplicat gliter pe fiecare forma in parte.

cu aceste accesorii cu aer nostalgic, puteti decora plicuri ( scrisori de dragoste), cadouri catre cei dragi, sau de ce nu, le puteti folosii pentru a decora o masa festiva...

puteti adauga un snur decorativ etichetelor...sau nu.
pot fi folosite pentru scrapbooking,albume decorate,etc

dimensiune etichete 4,5 cm / 7 cm
dimensiune clestisor 5 cm


pret set 8 ron ( 6 carlige si 6 etichete decorate)
sunt deja prezente pe rafturile magazinului Vintage-time

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu