vintage and romantic time...

Bine ai venit in lumea mea, o lume plina de nostalgia vremurilor trecute,de zeci si sute de obiecte descoperite si salvate, o lume in care cu un zambet in coltul gurii, afirm frecvent ca"gunoiul unora, este comoara altora"...a ta si a mea... te asteptam in vizita, iar acum ca ai sosit, aseaza-te comod si descopera minunatiile pe care le-am gasit in zestrea bunicilor noastre...cautari febrile in targurile de vechituri din Verona si Barcelona, iar in prezent undeva in nordul Germaniei unde m-am oprit sa imi pun in ordine gandurile, valizele si viata...

joi, 31 martie 2011

nasturi, nasturi si iar nasturi...

asa cum spuneam, o gramada de nasturi...

o gramada de nasturi am achizitionat acum ceva vreme, in jur de 300 - recuperati dintr-o mercerie cu vechime din Barcelona, care din pacate a trebuit sa-si inchida obloanele. i-am insirat peste tot prin coltul meu denumit pompos "atelier" si sunt asa de mandra de ei incat imi doresc sa ii opresc pe toti...absolut, pe toti...
ei bine, acest lucru nu este posibil caci ar complica prea mult lucrurile: un dulap nou, o camera mai mare, o casa si mai mare si tot asa. patesc asa cu toate achizitiile pe care le fac, nu imi vine sa ma mai despart de ele.
cum bine spunea o prietena (stie ea cine): Vinde-le mai repede, ca e mai sigur.

drept urmare parte din acesti minunati nasturei vintage, sunt afisati spre vanzare in magazinul meu Vintage-time de pe www.breslo.ro
treptat toti cei insirati acum prin casa, vor fi fotografiati si expusi. intre timp, bucurati-va de acestia:

...unii sunt metalici...







...unii mai seriosi, iar altii ceva mai veseli...



...plastic in culori diverse...








...si in fine unii cu logo...





stati pe aproape, caci poate va urma si o parte a 2-a
pe curand

2 comentarii:

  1. buna. m-ar interesa o parte din nasturii pe care ii ai: caut nasturi vintage aurii. se poate se imi spui o cotatie de pret pt ei? multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna Nicolle, nasturii mei vintage nu mai sunt disponibili ptr vanzare de ceva vreme...imi pare tare rau ca nu te pot ajuta.

      Ștergere