vintage and romantic time...

Bine ai venit in lumea mea, o lume plina de nostalgia vremurilor trecute,de zeci si sute de obiecte descoperite si salvate, o lume in care cu un zambet in coltul gurii, afirm frecvent ca"gunoiul unora, este comoara altora"...a ta si a mea... te asteptam in vizita, iar acum ca ai sosit, aseaza-te comod si descopera minunatiile pe care le-am gasit in zestrea bunicilor noastre...cautari febrile in targurile de vechituri din Verona si Barcelona, iar in prezent undeva in nordul Germaniei unde m-am oprit sa imi pun in ordine gandurile, valizele si viata...

luni, 28 martie 2011

felicitari si carti postale vintage

Am facut o adevarata obsesie-pasiune pentru cartile postale de pe vremea bunicilor nostri. este incredibil ce lucrusoare se faceau odata demult si unde am ajuns in timpurile noastre moderne...acum spunem ca am avansat-evoluat...am avansat spre nivelul de 1 miliard de exemplare dintr-un singur produs (sau mult mai mult). va face placere sa avem aproape toti, acelasi obiect in casa? evident, exagerez putin dar intelegeti la ce ma refer.
impartasesc cu voi-cei pasionati de aceleasi obiecte ca si mine, o parte din colectia mea de felicitari si carti postale vintage, apartinand anilor 1940-1960.

sper sa va bucurati de imagini.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu