vintage and romantic time...

Bine ai venit in lumea mea, o lume plina de nostalgia vremurilor trecute,de zeci si sute de obiecte descoperite si salvate, o lume in care cu un zambet in coltul gurii, afirm frecvent ca"gunoiul unora, este comoara altora"...a ta si a mea... te asteptam in vizita, iar acum ca ai sosit, aseaza-te comod si descopera minunatiile pe care le-am gasit in zestrea bunicilor noastre...cautari febrile in targurile de vechituri din Verona si Barcelona, iar in prezent undeva in nordul Germaniei unde m-am oprit sa imi pun in ordine gandurile, valizele si viata...

luni, 28 martie 2011

colectia de carti postale -desen fetite

In una dintre primele postari de pe acest blog,va aratam 2 din cartile postale din acesta colectie - desene fetite. apartin perioadei 1940-1950 si sunt tare tare mandra de ele.

pentru ca acum sunt bine puse in ordine, le expun pe toate, dar doar o micuta parte sunt afisate in magazinul Vintage-time spre vanzare...sorry







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu